.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در آستانه انتخابات 7 اسفند ؛
یک سایت شمالی فیلتر شد !
مدیر این سایت افزود : هنوز خودم نمی دانم که سایت به چه دلیل و توسط چه مرجعی فیلتر شده است اما از تمام ظرفیتهای قانونی این موضوع را پیگیری می کنم .....


شمال نیوز : پایگاه خبری عدالت خواهان گلستان که با هدف سایت مطالبه گری در این استان فعالیت داشت، فیلتر شد.

به گزارش شمال نیوز، خادملو مدیر سایت عدالت خواهان گلستان در گفتگو با منابع خبری ضمن تأیید مطلب فوق افزود: چند روزی است که متوجه شدم که سایتم فیلتر شده است.

خادملو افزود: هنوز خودم نمی دانم که سایت مطالبه گر عدالت خواهان گلستان به چه دلیل و توسط چه مرجعی فیلتر شده است اما از تمام ظرفیتهای قانونی این موضوع را پیگیری می کنم .

شایان ذکر است جانباز محمد خادملو برادر سردار شهید اسفندیار خادملو از رزمندگان باسابقه استان گلستان و جانباز دوران دفاع مقدس، از محافظان آیت الله خلخالی و از مبازران خط اول مبازره با منافقین در شمال و از مطالبه گران سالهای گذشته همچون همراهی با طلبه سیرجانی و دهها مورد دیگر بوده است .

جانباز محمد خادملو مدیر سایت عدالتخواهان گلستان کیست ؟

این جانباز بدون حمایت مالی ارگانها و تنها به دلیل علاقه مندی به نظام و انقلاب، امام و رهبری به جبهه جنگ نرم مراجعت کرد و علیرغم کسالت و بیماری یکه و تنها پرجم عدالت خواهی را در سیاسی ترین استان کشور بالا نگه داشته است .

همچنین مستند بودن مطالب این پایگاه خبری دراستان گلستان زبانزد خاص و عام است و بارها کاستی ها و تخلفات موجود در استان توسط این سایت به مراجع مختلف گزارش شده است و جلوی بسیاری از تخلفات نیز با هدایت و راهنمایی این سایت گرفته شد.

حال این پرچم در آستانه انتخابات و به دلایلی که هنوز عنوان نشده پایین افتاده و معلوم نیست چه کسانی و با چه نیتی گزارش فیلترینگ این سایت را به تهران ارسال کرده اند .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

123 23 بهمن 1394
مبارکه !!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.